!REGISTRACE UZAVŘENA! Budoucnost digitálu: Jak český trh přežije konec 3rd party cookies?
☕ 09:30 - 10:00 | Ranní coffee break
10:00 - 10:30 | Nová éra v oblasti ochrany soukromí v reklamě
Dalibor Križan, Google
Google a Chrome dlouhou dobu intenzivně pracují na nalezení té správné rovnováhy mezi efektivní reklamou a zároveň ochranou soukromí uživatelů. Iniciativa Privacy Sandbox představuje v současné době slibný krok směrem k budoucnosti online reklamy, která respektuje soukromí. Dozvíte se víc o vývoji Privacy Sandboxu a dalších aktivitách Googlu v oblasti ochrany soukromí.
10:30 - 11:00 | Za horizontem cookies: 1st party IDs a další alternativy
František Kovářík, CPEx
Martin Palounek, Publicis Groupe
S koncem tradičních cookies se otevírá prostor pro efektivní využití 1st party IDs, včetně řešení jako Czech Ad ID. Nejde přitom jen o technickou stránku věci, ale také o budování a udržení důvěry uživatelů. Vedle konkrétních příkladů z praxe se zaměříme i na možnou renesanci kontextového cílení a další cesty, které pomohou udržet relevanci v prostředí post-cookie éry.
11:00-11:30 | Postoj zadavatelů k využití a sdílení vlastních dat v cílení
Martin Slavík, Samuel Kopecký, OMG a klient Skylink
Přednáška přiblíží spolupráci OMG a klienta Skylink při správě a sdílení CRM dat a jejich efektivního využití v marketingových kampaních. Na konkrétní případové studii ukážeme, jak bylo implementováno cookieless měření platformy adform, včetně propojení a měření výsledků. Ukážeme vám klíčové poznatky a metriky z této spolupráce a budete mít prostor pro otázky týkající se praktického využití dat v prostředí bez 3rd party cookies.
🍽️ 11:30 - 12:10 | Oběd
12:10-12:35 | Jak přechod ze 3PC na 1PC mění právní pravidla hry?
Radek Hanák, Chronos Consulting
12:35-13:05 | Role umělé inteligence a strojového učení v post 3rd PC světě
Jakub Novotný, Seznam.cz
Příspěvek se zaměří na přístup a využití technologií strojového učení (ML), včetně pokročilého, a umělé inteligence (AI) v Seznamu. Tyto technologie hrají klíčovou roli ve výzkumu a vývoji nových produktů a dlouhodobě jsou nedílnou součástí inovací ve společnosti. Budou představeny konkrétní přístupy k jejich implementaci a dopadu na služby Seznamu.
13:05-13:35 | Budoucnost programatické reklamy
Michael Štádler, Adform
Adform působí na českém trhu už od roku 2011 a patří k předním poskytovatelům adtech řešení pro inzerenty i vydavatele. Michael Štádler se ve své prezentaci zaměří na současné výzvy a příležitosti v programatiku jako je ústup 3rd party cookies, udržitelnost v reklamě nebo otázky spojené s transparentností dodavatelského řetězce.
☕ 13:35 - 13:55 | Odpolední coffee break
13:55-14:55 | Přežije český trh konec 3rd party cookies? A vyjde z toho posílen?
Petr Kabrna, MAFRA
Dalibor Križan, Google
Michael Štádler, Adform
Jiří Udatný, Seznam.cz
Radek Hanák
Data Protection Officer & Public Affairs Manager, Chronos Consulting
Petr Kabrna
Products group director at Mediální skupina MAFRA
Jiří Udatný
Director of Identity & User Profile Seznam.cz
Michael Štádler
Country Manager Czech Republic and Slovakia and Executive Director at Adform s.r.o.
Jakub Novotný
Programmatic Manager v Seznam.cz
Samuel Kopecký
Omnicom Media Group
Martin Slavík
Print & Digital Director at Omnicom Media Group
František Kovářík
CPEx
Dalibor Križan
Strategic Partner Manager ve společnosti Google
Martin Palounek
Publicis Groupe