!REGISTRACE UZAVŘENA! Budoucnost digitálu: Jak český trh přežije konec 3rd party cookies?

28. ledna 2025
10:00-15:00
Registrovat
!REGISTRACE UZAVŘENA, KAPACITA SÁLU JE NAPLNĚNA.! Zveme vás na půldenní konferenci zaměřenou na klíčové výzvy a příležitosti digitálního reklamního ekosystému v post 3rd party cookies době. Přijďte si poslechnout odborníky z předních technologických a mediálních firem, kteří představí svá řešení, strategie a technologie pro zobrazení reklamy v nových podmínkách. Akce je pro členy SPIR zdarma. Pro nečleny je za poplatek 990 Kč + DPH.
Místo konání: SPIR, Panská 854/2, Praha 1, prostory coworkingového centra WorkLounge, 5. patro
Program
Přednášející
Účastníci
Místo a kontakt

☕ 09:30 - 10:00 | Ranní coffee break

10:00 - 10:30 | Nová éra v oblasti ochrany soukromí v reklamě

Dalibor Križan, Google

Google a Chrome dlouhou dobu intenzivně pracují na nalezení té správné rovnováhy mezi efektivní reklamou a zároveň ochranou soukromí uživatelů. Iniciativa Privacy Sandbox představuje v současné době slibný krok směrem k budoucnosti online reklamy, která respektuje soukromí. Dozvíte se víc o vývoji Privacy Sandboxu a dalších aktivitách Googlu v oblasti ochrany soukromí.

10:30 - 11:00 | Za horizontem cookies: 1st party IDs a další alternativy

František Kovářík, CPEx

Martin Palounek, Publicis Groupe

S koncem tradičních cookies se otevírá prostor pro efektivní využití 1st party IDs, včetně řešení jako Czech Ad ID. Nejde přitom jen o technickou stránku věci, ale také o budování a udržení důvěry uživatelů. Vedle konkrétních příkladů z praxe se zaměříme i na možnou renesanci kontextového cílení a další cesty, které pomohou udržet relevanci v prostředí post-cookie éry.

11:00-11:30 | Postoj zadavatelů k využití a sdílení vlastních dat v cílení

Martin Slavík, Samuel Kopecký, OMG a klient Skylink

Přednáška přiblíží spolupráci OMG a klienta Skylink při správě a sdílení CRM dat a jejich efektivního využití v marketingových kampaních. Na konkrétní případové studii ukážeme, jak bylo implementováno cookieless měření platformy adform, včetně propojení a měření výsledků. Ukážeme vám klíčové poznatky a metriky z této spolupráce a budete mít prostor pro otázky týkající se praktického využití dat v prostředí bez 3rd party cookies.

🍽️ 11:30 - 12:10 | Oběd

12:10-12:35 | Jak přechod ze 3PC na 1PC mění právní pravidla hry?

Radek Hanák, Chronos Consulting

12:35-13:05 | Role umělé inteligence a strojového učení v post 3rd PC světě

Jakub Novotný, Seznam.cz

Příspěvek se zaměří na přístup a využití technologií strojového učení (ML), včetně pokročilého, a umělé inteligence (AI) v Seznamu. Tyto technologie hrají klíčovou roli ve výzkumu a vývoji nových produktů a dlouhodobě jsou nedílnou součástí inovací ve společnosti. Budou představeny konkrétní přístupy k jejich implementaci a dopadu na služby Seznamu.

13:05-13:35 | Budoucnost programatické reklamy

Michael Štádler, Adform

Adform působí na českém trhu už od roku 2011 a patří k předním poskytovatelům adtech řešení pro inzerenty i vydavatele. Michael Štádler se ve své prezentaci zaměří na současné výzvy a příležitosti v programatiku jako je ústup 3rd party cookies, udržitelnost v reklamě nebo otázky spojené s transparentností dodavatelského řetězce.

☕ 13:35 - 13:55 | Odpolední coffee break

13:55-14:55 | Přežije český trh konec 3rd party cookies? A vyjde z toho posílen?

Petr Kabrna, MAFRA

Dalibor Križan, Google

Michael Štádler, Adform

Jiří Udatný, Seznam.cz

Radek Hanák

Data Protection Officer & Public Affairs Manager, Chronos Consulting

Petr Kabrna

Products group director at Mediální skupina MAFRA

Jiří Udatný

Director of Identity & User Profile Seznam.cz

Michael Štádler

Country Manager Czech Republic and Slovakia and Executive Director at Adform s.r.o.

Jakub Novotný

Programmatic Manager v Seznam.cz

Samuel Kopecký

Omnicom Media Group

Martin Slavík

Print & Digital Director at Omnicom Media Group

František Kovářík

CPEx

Dalibor Križan

Strategic Partner Manager ve společnosti Google

Martin Palounek

Publicis Groupe

Účastníci
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy.
Místo konání: SPIR, Panská 854/2, Praha 1, prostory coworkingového centra WorkLounge, 5. patro
Účastník
Přihláška na akci

magnifiercrossmenu