!REGISTRACE UZAVŘENA! Budoucnost digitálu: Jak český trh přežije konec 3rd party cookies?

28. ledna 2025
10:00-15:00
Již proběhlo
!REGISTRACE UZAVŘENA, KAPACITA SÁLU JE NAPLNĚNA.! Zveme vás na půldenní konferenci zaměřenou na klíčové výzvy a příležitosti digitálního reklamního ekosystému v post 3rd party cookies době. Přijďte si poslechnout odborníky z předních technologických a mediálních firem, kteří představí svá řešení, strategie a technologie pro zobrazení reklamy v nových podmínkách. Akce je pro členy SPIR zdarma. Pro nečleny je za poplatek 990 Kč + DPH.
Místo konání: SPIR, Panská 854/2, Praha 1, prostory coworkingového centra WorkLounge, 5. patro
Video a fotky
Program
Přednášející
Účastníci
Místo a kontakt

☕ 09:30 - 10:00 | Ranní coffee break

10:00 - 10:30 | Nová éra v oblasti ochrany soukromí v reklamě

Dalibor Križan, Google

Google a Chrome dlouhou dobu intenzivně pracují na nalezení té správné rovnováhy mezi efektivní reklamou a zároveň ochranou soukromí uživatelů. Iniciativa Privacy Sandbox představuje v současné době slibný krok směrem k budoucnosti online reklamy, která respektuje soukromí. Dozvíte se víc o vývoji Privacy Sandboxu a dalších aktivitách Googlu v oblasti ochrany soukromí.

10:30 - 11:00 | Za horizontem cookies: 1st party IDs a další alternativy

František Kovářík, CPEx

Martin Palounek, Publicis Groupe

S koncem tradičních cookies se otevírá prostor pro efektivní využití 1st party IDs, včetně řešení jako Czech Ad ID. Nejde přitom jen o technickou stránku věci, ale také o budování a udržení důvěry uživatelů. Vedle konkrétních příkladů z praxe se zaměříme i na možnou renesanci kontextového cílení a další cesty, které pomohou udržet relevanci v prostředí post-cookie éry.

11:00-11:30 | Postoj zadavatelů k využití a sdílení vlastních dat v cílení

Samuel Kopecký (Omnicom Media Group) a práce s daty klienta Skylink

Přednáška přiblíží spolupráci OMG a klienta Skylink při správě a sdílení CRM dat a jejich efektivního využití v marketingových kampaních. Na konkrétní případové studii ukážeme, jak bylo implementováno cookieless měření platformy adform, včetně propojení a měření výsledků. Ukážeme vám klíčové poznatky a metriky z této spolupráce a budete mít prostor pro otázky týkající se praktického využití dat v prostředí bez 3rd party cookies.

🍽️ 11:30 - 12:10 | Oběd

12:10-12:35 | Jak přechod ze 3PC na 1PC mění právní pravidla hry?

Radek Hanák, Chronos Consulting

Není pochyb o tom, že konec cookies třetích stran změní pravidla hry. Ovšem bude to i na hřišti, kde se hraje s paragrafy? Na to se spolu podíváme v této prezentaci.

12:35-13:05 | Role umělé inteligence a strojového učení v post 3rd PC světě

Jakub Novotný, Seznam.cz

Příspěvek se zaměří na přístup a využití technologií strojového učení (ML), včetně pokročilého, a umělé inteligence (AI) v Seznamu. Tyto technologie hrají klíčovou roli ve výzkumu a vývoji nových produktů a dlouhodobě jsou nedílnou součástí inovací ve společnosti. Budou představeny konkrétní přístupy k jejich implementaci a dopadu na služby Seznamu.

13:05-13:35 | Budoucnost programatické reklamy

Michael Štádler, Adform

Adform působí na českém trhu už od roku 2011 a patří k předním poskytovatelům adtech řešení pro inzerenty i vydavatele. Michael Štádler se ve své prezentaci zaměří na současné výzvy a příležitosti v programatiku jako je ústup 3rd party cookies, udržitelnost v reklamě nebo otázky spojené s transparentností dodavatelského řetězce.

☕ 13:35 - 13:55 | Odpolední coffee break

13:55-14:55 | Přežije český trh konec 3rd party cookies? A vyjde z toho posílen? (panelová diskuse)

Petr Kabrna, MAFRA

Dalibor Križan, Google

Michael Štádler, Adform

Jiří Udatný, Seznam.cz

Radek Hanák

Data Protection Officer & Public Affairs Manager, Chronos Consulting

Dalibor Križan

Strategic Partner Manager ve společnosti Google

František Kovářík

CPEx

Samuel Kopecký

Omnicom Media Group

Jakub Novotný

Programmatic Manager v Seznam.cz

Michael Štádler

Country Manager Czech Republic and Slovakia and Executive Director at Adform s.r.o.

Jiří Udatný

Director of Identity & User Profile Seznam.cz

Petr Kabrna

Products group director at Mediální skupina MAFRA

Martin Palounek

Publicis Groupe

Účastníci
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy.
Místo konání: SPIR, Panská 854/2, Praha 1, prostory coworkingového centra WorkLounge, 5. patro
Účastník
Přihláška na akci

magnifiercrossmenu