Budoucnost digitálu: Jak český trh přežije konec 3rd party cookies?

28. ledna 2025
10:00-15:00
Registrovat
Zveme vás na půldenní konferenci zaměřenou na klíčové výzvy a příležitosti digitálního reklamního ekosystému v post 3rd party cookie době. Přijďte si poslechnout odborníky z předních technologických a mediálních firem, kteří představí svá řešení, strategie a technologie pro zobrazení reklamy v nových podmínkách. Akce je pro členy SPIR zdarma. Pro nečleny je za poplatek 990 Kč + DPH.
Místo konání: SPIR, Panská 854/2, Praha 1, prostory coworkingového centra WorkLounge, 5. patro
Program
Přednášející
Účastníci
Místo a kontakt

Konec cookies třetích stran: výzvy a příležitosti

Dalibor Križan, Google

Za horizontem cookies: 1st party IDs a další alternativy

František Kovářík, CPEx

Postoj zadavatelů k využití a sdílení vlastních dat v cílení

Martin Slavík, Samuel Kopecký, OMG a klient Skylink

Co se změní v souhlasu s užitím osobních údajů?

řečník bude upřesněn

Role umělé inteligence a strojového učení v post 3rd PC světě

Jakub Novotný, Seznam.cz

Budoucnost programatické reklamy

Michael Štádler, Adform

Přežije český trh konec 3rd party cookies? A vyjde z toho posílen? panelová diskuse

řečníci za Google, Seznam.cz, MAFRA budou upřesněni

Dalibor Križan

Strategic Partner Manager ve společnosti Google

František Kovářík

CPEx

Martin Slavík

Print & Digital Director at Omnicom Media Group

Samuel Kopecký

Omnicom Media Group

Jakub Novotný

Programmatic Manager v Seznam.cz

Michael Štádler

Country Manager Czech Republic and Slovakia and Executive Director at Adform s.r.o.

Účastníci
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy.
Místo konání: SPIR, Panská 854/2, Praha 1, prostory coworkingového centra WorkLounge, 5. patro
Účastník
Přihláška na akci

magnifiercrossmenu