Komise Retail Media SPIR připravila český překlad Standardů měření retailových médií
Komise Retail Media vydala českou verzi Standardů měření pro retailová média, tedy reklamy na online reklamních plochách provozovaných maloobchodníky (retailery).
Dokument vznikl jako překlad dokumentu IAB Europe Retail Media Measurement Standards (verze z dubna 2024), který Komise Retail Media adaptovala a, kde bylo vhodné, pojmově zpřesnila, aby ho mohl český trh maximálně využít. V češtině se jedná o verzi 1 z června 2024.
Protože se nacházíme se v době, kdy e-shopy mají jedinečnou možnost přímo propojit výdaje na reklamu s výsledky prodeje, ukázalo se jako vhodné pro zachování současného tempa růstu, definovat standardy měření, a to především měření výkonu médií a atribuce.
Věříme, že českému retail media trhu tyto standardy pomohou v dalším rozvoji a zůstáváme za SPIR otevřeni případným návrhům na úpravy, dotazy nebo komentáře. Obracet se můžete na celou komisi na e-mailu zde nebo jen na výkonné pracoviště.