Listopadové fotbalové zápasy zvýšily návštěvnost sportovních webů
Fotbalové zápasy českých týmů ovlivnily nárůst počtu uživatelů webových stránek v kategorii Sport. Vysoká návštěvnost sportovních webů byla zaznamenána například 12. listopadu, tedy v den kdy v Ostravě probíhal zápas mezi týmy AC Sparta Praha a FC Baník Ostrava. Návštěvnost v tento den dosáhla téměř 1,5 milionu uživatelů ze všech zařízení a byla tak o cca 500-600 tisíc vyšší než v předchozích listopadových dnech.
Vysoká návštěvnost sportovních webů byla rovněž zaznamenána ve dnech 19. - 20. listopadu, kdy se rozhodovalo o postupu českého národního fotbalového týmu na mistrovství EURO 2024. 20. listopadu se hrál poslední kvalifikační zápas, který Česká republika vyhrála s Moldavskem 3:0. V den zápasu a předchozí den dosahovala návštěvnost sportovních webů téměř 1,2 milionu RU ze všech platforem. Den kvalifikace ČR na EURO 2024 měl nejvyšší denní návštěvnost z klasických počítačů, počet RU navštěvujících sportovní weby z těchto zařízení přesáhl 550 tisíc.
Letošní Black Friday a následující Cyber Monday neovlivnily výrazně návštěvnost kategorie E-commerce prodej, která zahrnuje mimo jiné srovnávače cen internetových obchodů. Návštěvnost této webové kategorie sice zaznamenala meziměsíční nárůst o 4 % na klasických PC a o 9 % na tabletech, ale ne přímo kolem „černého pátku“ slevových akcí. Rovnoměrné zvýšení návštěvnosti v průběhu celého měsíce mohlo být způsobeno tím, že propagace slevových akce byla rozložena do několika listopadových týdnů (Black Friday week, Cyber week).