Návštěvnost kategorie Vaření a recepty o velikonočních svátcích rostla
Blížící se Velikonoce a s tím spojené přípravy tradičních, zejména sladkých jídel, tj. velikonočního beránka či mazance, ale také pokrmů z vajíček či pečení velikonoční nádivky, ovlivnily zájem uživatelů o kategorii Vaření a recepty, která zahrnuje především webové stránky s tradičními i moderními recepty, ale také videotutoriály na přípravu různých druhů jídel. Kategorii Vaření a recepty navštívilo v březnu 28 tisíc zájemců o internetové recepty či videonávody z telefonů a 11 tisíc z klasických počítačů.
Napjatá situace mezi NATO a Ruskem, zrušení pravidelných mezivládních jednání mezi Českem a Slovenskem a dále pak první kolo prezidentských voleb na Slovensku ovlivnily návštěvnost zpravodajských webů. Kategorie Zpravodajství rostla o 1 % na klasických telefonech, 2 % na mobilních telefonech a 3 % na tabletech.
Obavy z epidemie černého kašle, která se v průběhu března šířila Českem mimo jiné mezi dětmi ve školách, mohla ovlivnit mírný nárůst návštěvnosti kategorie Zdraví. Na webových stránkách věnovaných zdraví a péči o dobrou kondici mohli uživatelé hledat informace o příznacích nemoci či doporučeném očkování. Webové stránky v kategorii Zdraví rostly především na mobilních telefonech (4 %) a klasických PC (1 %).