Úspěchy českých sportovců na olympiádě zvýšily zájem o sportovní weby

5. září, 2024

XXXIII. olympijské hry, probíhající v Paříži a především boj českých sportovců o medaile, zvýšily zájem uživatelů o sportovní weby. Kategorii Sport ve dnech od 1. do 11. srpna, tedy do konce probíhající olympiády, sledovalo v průměru o 400 tisíc uživatelů více, než ve zbývající srpnové dny. Vrcholem návštěvnosti pak byla sobota 3. srpna, tedy následující den po dni, kdy Česká republika na letošní olympiádě získala své první medaile – zlato v tenisové smíšené čtyřhře a bronz v šermu. Tento den sledovalo sportovní weby téměř 1,57 milionu uživatelů.

Poměrně vysoká návštěvnost se držela v kategorii Sport rovněž v následujících dnech, kdy Češi soupeřili v olympijských disciplínách, ovšem druhým vrcholem návštěvnosti byl 9. srpen, kdy Česko získalo svou další zlatou medaili – šlo o závod v rychlostní kanoistice a vítězství Martina Fuchsy. Tento den byl druhým srpnovým dnem, kdy návštěvnost kategorie Sport překročila hranici 1,57 milionu RU. Díky vysokému zájmu uživatelů se návštěvnost sportovních webů zvýšila meziměsíčně o 5 % na klasických PC a mobilních telefonech.

Druhý měsíc prázdnin, slunečné počasí a probíhající dovolené ovlivnily růst kategorií spojených s cestováním a také zábavou. Návštěvnost webových stránek zahrnutých v kategorii Cestování – obsah rostla na klasických PC a mobilních telefonech o cca 6 %, na tabletech dokonce o 13 %. Kategorie Zábava a hry zaznamenala nárůst na mobilních telefonech (1 %) a Společenské magazíny na obou typech mobilních zařízení (7 % na telefonech a 11 % na tabletech).

Zpět na články
magnifiercrossmenu